Azok a cégek, akik hosszú távon sikeresek akarnak lenni a mai igen gyorsan változó piacon, minél előbb felismerik az emberi erőforrásaik üzleti sikerekben játszott stratégiai jelentőségét, annál hamarabb tudnak kiemelkedni a versenytársaik közül. A felismerést ugyanakkor nehéz gyakorlati lépésekre lefordítani, hiszen mivel is érdemes kezdeni?
Fel kellene venni egy HR-est, aki segíthet? Ha igen, milyen kompetencia és tapasztalati szinten? De mi van, ha nem tudnak neki elég munkát adni? Mi van, ha már próbálták, de valahogy nem sikerült? És ha nem akarnak egy HR-es szakembert még felvenni, mert nincs rá pénz? Akkor hogyan tovább?
Az ilyen helyzetben lévő vállalatok számára nyújt gyakorlatias HR támogatást a WeareHR csapata.
Szlogenünk a „Béreljen HR vezetőt!”
Miért éri meg Önnek HR vezetőt bérelni?
• Mert a cégek többségének nincs szüksége főállású HR vezetőre, felesleges. • Mert egy HR vezető havonta 1,5 – 2 millió Ft költséget biztosan jelent (bér, járulékok, juttatások, prémiumok, eszközök, stb.). • Mert a cégek többségének havonta csak 4-6 alkalommal van szüksége stratégiai szintű HR szakértelemre és tapasztalatra. • Mert van, ahol csak időleges a HR vezető hiány (pl. GYES). • Mert a tapasztalt vezetők tudják, hogy néha a külső vélemény többet ér, mint a rutin.
Ügyfeleinknek a megállapodásunkat követően folyamatosan biztosítjuk a „Béreljen HR vezetőt” szolgáltatást, ami által levesszük az ügyvezető, a tulajdonos és egyéb menedzsment tagok válláról az emberi erőforrás területhez kapcsolódó kihívások terhét, hogy ők az üzlet tovább fejlesztésére és az üzleti sikerek fokozására tudjanak fókuszálni.
A következő lista segíthet beazonosítani a vállalatuk, vállalkozásuk legfontosabb HR (emberi erőforrás) kihívásait. Ezen kihívások összegyűjtésével és elemzésével választ kaphatnak arra, hogy érdemes-e HR-es szakembert bevonniuk a megoldások keresésébe, valamint a megvalósításuk folyamatába.
A vállalkozások számára készült „Gyakorlatias HR fejlesztő csomagok”, mint eszköz, arra koncentrál, hogyan lehet bevonzani, optimálisan alkalmazni, fejleszteni és megtartani az értékes munkaerőt. A kis-, közép-, és nagyvállalatok számára eltérő komplexitású és tartalmú szolgáltatási csomagok kerültek meghatározásra annak érdekében, hogy minden vállalkozás a számára legoptimálisabb és leghasznosabb fejlesztési eszközöket tudja megszerezni, illetve napi működésébe illeszteni.